Kopi Luwak

Då var det äntligen provsmakat! Blev dock lite besviken. Hade kanske inte trott att det skulle vara det bästa kaffet som någonsin runnit ner i min hals men hade ändå hoppats på något mer. Kaffet var absolut inte dåligt, smakade inte illa, de var bara inget extra. Nu är jag inte den som är superduktig på att känna och urskilja olika smaker men att just detta kaffet skulle fått någon extra smak av exymer i kattens mage vetefan. Det rann på lite väll snabbt trots att jag ställt kvarnen väldigt lågt, men inte så snabbt att det skulle göra någon större skillnad om det gick lite långsammare. Har nu även fått hem min takeawaymugg från keepcup och är väldigt nöjd. Fick först en för stor så de skickade mig senare en mindre som lättare glider under spoutsen på espressomaskinen. Det är skönt att ha en när man åker iväg i bilen eller liknande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0